~Pysslingens dessperata jakt på guld~

En gång för länge, länge sedan..
Nej, idag faktiskt så träffade jag på Pysslingen (även känd som Nichole Starrock, från klubben) i Moorland.
Hon ville, dessperat, ha en guldrosett & försökte sno min. o.o
 
Sen var det lite galet efter det.
Jag hittade en enhörning i brunnen i Moorland, Pysslingen gick runt & åt på folk..
..Rosie skulle föda! I slutändan fick hon två kalvar, tvillingar. En flicka och en pojke.
 
(Om ni undrar varför hon heter Pysslingen: På dagens event, maskeraden med OP, klädde hon ut sig till pyssling & sen ville hon fortsätta att vara pyssling efter det.)
 
Och tack till Pysslingen, som var läkare på Rosies förlossning & räddade kalvarna! :D

Kommentarer
Postat av: Nichole pyssling starrock

Jag var nog inte ens värd en kruka guld efter rosies förlossning... Jag borde ha fått 3st krukor jue! Men alla var ju snålisar! :( fick inte ens guld efter GC då jag gick pysslinggången! :(( :):) men det var gott att äta fölk! :):) ^^

Svar: Det var ju bra att det var gott iallafall xD
Izabella Mcstar

2013-03-03 @ 21:10:04
URL: http://starstablenichole.blogg.se



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
Hej! Mitt namn är Izabella Mcstar, men jag kallas för Iza. Jag bor i Firgrove med mina hästar och min katt Kelly. Jag fokuserar mest på terräng, som är min favorit. Här bloggar jag om mitt liv på Star Stable Online & annat kul om spelet. Hoppas du gillar min blogg, trevlig lässtund!


WildFire, även kallad Wild, är ca 8 år gammal. Wild gillar det mesta, han är särskilt pigg på hoppning och dressyr. Han är väldigt förtjust i äpplen!

BraveSoul, eller Brave som han kallas, han är en hingst på 6 år av rasen Morgan. Brave är modig men litar inte på vem som helst. Brave älskar terräng och hoppning. Hans favorit snacks är morötter!

SummerSong, eller Summer som hon kallas, är ett sto av rasen Holländskt varmblod. När jag köpte henne var hon inte så bra skött och hon blev riden sällan. Summer gillar clementiner!