..Little to close to Lily Rainstorm..?

Det skiljer ett y, annars.. Inget, inte mycket i alla fall.
Vill inte säga typ att hon är taskig bara för att hon råkar ha, eller härmat med, ett likt namn som Lily Rainstorm.
Det vore väl lite.. Vet inte, taskigt? ;__;
 
Hon kan ju bara råkat få ett likt namn, det finns många på SSO som har typ likadana namn, men hennes häst heter också Silvershadow och den har samma färg som Lily's Shadow har. Dessutom har hon likadant oranget hår som Lily..
 
Vad hade ni tyckt om någon härmade eller hade ett väldigt likt namn som er?
Det kan ju vara så att personen inte ens känner till dig, och bara valde ett namn den tyckte var fint, som bara råkade vara väldigt likt ditt.
Vad tycker ni?
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag har en som ser exakt lika dan ut som mig samma hår kläder häst sakrer namn häst namn allt men hon tog slump när hon skapade sin gubbe och häst och hon tyckte det håret jag hadde va fint så vi är enögds tvilingar i ss

Men det kan va en slump att Lilly har lika dan häst häst namn och gubbe

Svar: Ja.. Det är det jag också tänker, hon kanske inte visste att Lily Rainstorm fanns ens. Men man vet aldrig ;)
Izabella Mcstar

2013-03-31 @ 16:32:18
URL: http://BeccaAndNico.bloggo.nu



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
Hej! Mitt namn är Izabella Mcstar, men jag kallas för Iza. Jag bor i Firgrove med mina hästar och min katt Kelly. Jag fokuserar mest på terräng, som är min favorit. Här bloggar jag om mitt liv på Star Stable Online & annat kul om spelet. Hoppas du gillar min blogg, trevlig lässtund!


WildFire, även kallad Wild, är ca 8 år gammal. Wild gillar det mesta, han är särskilt pigg på hoppning och dressyr. Han är väldigt förtjust i äpplen!

BraveSoul, eller Brave som han kallas, han är en hingst på 6 år av rasen Morgan. Brave är modig men litar inte på vem som helst. Brave älskar terräng och hoppning. Hans favorit snacks är morötter!

SummerSong, eller Summer som hon kallas, är ett sto av rasen Holländskt varmblod. När jag köpte henne var hon inte så bra skött och hon blev riden sällan. Summer gillar clementiner!