Mors.. Kors.. Hej i alla fall

Heej, ni läsare.. (som inte alls existerar men det struntar vi i).
Nu har det ju hästfunktionen "kommit". StarStable har valt ut några testryttare som ska få prova.
Före alla oss andra vilket är helt orättvist men det är ju det livet går ut på, dom borde vara glada för att de fick den chansen. :)
Nästa gång kanske det är de som aldrig får sådana chanser som får göra nåt ;)
(Troligen inte men jaja ;_;)
Ska logga in idag för att ta hand om Wild i alla fall, loggade precis in men innan stallkatten ens hann prata klart stängde jag ner. c:
Vill inte in på SS, men ändå vill jag. Hade det varit ett osocialt spel där man inte kunde träffa andra hade jag nog loggat in. Men det är så många människor ;__________________________________________________;
 
Vet inte vad det är för fel på mig D'':
Ah, det var lite korkad text där som ni gärna får läsa!
Hörs sen... Eller aldrig.. :)
Vet inte varför jag slängde in random bilder, men kolla gärna på dom om ni vill.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca :3

Iza .. Suck! Snälla vännen :c varför blir allt såhär?.. Gaah!! Du måate stanna vare sig du vill ellr inte! Finns om du vill prata Iza.. På kik, mobilrn och SS.

2013-04-03 @ 10:36:21
URL: http://starstablepownies.blogg.se



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
Hej! Mitt namn är Izabella Mcstar, men jag kallas för Iza. Jag bor i Firgrove med mina hästar och min katt Kelly. Jag fokuserar mest på terräng, som är min favorit. Här bloggar jag om mitt liv på Star Stable Online & annat kul om spelet. Hoppas du gillar min blogg, trevlig lässtund!


WildFire, även kallad Wild, är ca 8 år gammal. Wild gillar det mesta, han är särskilt pigg på hoppning och dressyr. Han är väldigt förtjust i äpplen!

BraveSoul, eller Brave som han kallas, han är en hingst på 6 år av rasen Morgan. Brave är modig men litar inte på vem som helst. Brave älskar terräng och hoppning. Hans favorit snacks är morötter!

SummerSong, eller Summer som hon kallas, är ett sto av rasen Holländskt varmblod. När jag köpte henne var hon inte så bra skött och hon blev riden sällan. Summer gillar clementiner!