Dagens långa inlägg

Dagens långa inlägg:
~Om Hästfunktionen.
 
I dagens onsdagsuppdatering kom hästfunktionen. Vilket gör att alla nu kan köpa fler hästar.
Flera olika raser och färger finns det.
Raserna som finns ännu är: Holländskt varmblod, Danskt varmblod, Engelskt fullblod, Morgan-hästar.
Det kommer förmodligen kommer ännu fler raser i framtiden. Det finns också dressyrhästar, alltså hästar med knoppad man, dem kan ju vara bra att ha. T.ex om man ska tävla dressyr.
 
Alla hästarna kostar Star Coins. Så för att kunna köpa en häst måste du ha tillräckligt med Star Coins.
Hästarna kostar runt ca. 300-800 Star Coins. Om du säljer en häst får du däremot några Jorvik Shillings tillbaka.
Då kommer kanske folk börja köpa mer Star Coins, så de kan köpa fler hästar,  då tjänar ju SSO mer pengar.
Eller så börjar folk kanske spara sina SC och inte shoppar bort alla, som nån annan kanske redan gjort..
..Inte jag *host* ;-P
 
Min Åsikt Om Hästfunktionen: Det är väl kul att man kan ha fler hästar nu. Jag var dock inte särskilt uppspelt över att Hästfunktionen skulle komma, alls typ.. Jag tycker det känns som att man måste köpa minst 1 till häst nu. Även om man nöjer sig med bara en. Jag kunde nog lätt nöjt mig med att ha bara Wild typ.. :-|
Men samtidigt tycker väl alla att det är kul att ha massor av hästar, levla dem och alltihopa.
-Är det något du önskade man kunde göra, eller något du inte tycker är bra med den? :-)
Thanks for reading! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Bellis ♥

Jag tycker de är väldigt kul men är ju som sagt lite besviken, tyckte de kom lite för "utsmetat" alltså. Hela funktionen borde kommit på en gång, och att de kunde vara testryttare i "smyg" men nu är de gjort så aja 😉❤

Svar: Mm, jag håller med.. ♥♥♥♥♥
Izabella Mcstar

2013-04-10 @ 21:58:55



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
Hej! Mitt namn är Izabella Mcstar, men jag kallas för Iza. Jag bor i Firgrove med mina hästar och min katt Kelly. Jag fokuserar mest på terräng, som är min favorit. Här bloggar jag om mitt liv på Star Stable Online & annat kul om spelet. Hoppas du gillar min blogg, trevlig lässtund!


WildFire, även kallad Wild, är ca 8 år gammal. Wild gillar det mesta, han är särskilt pigg på hoppning och dressyr. Han är väldigt förtjust i äpplen!

BraveSoul, eller Brave som han kallas, han är en hingst på 6 år av rasen Morgan. Brave är modig men litar inte på vem som helst. Brave älskar terräng och hoppning. Hans favorit snacks är morötter!

SummerSong, eller Summer som hon kallas, är ett sto av rasen Holländskt varmblod. När jag köpte henne var hon inte så bra skött och hon blev riden sällan. Summer gillar clementiner!